To ID.4 δεν αποφέρει κέρδη στη VW λόγω της μπαταρίας του

Ηλεκτροκίνηση

15/05/2021, 1:25 πμ

Η Volkswagen παραδέχτηκε ότι το ηλεκτρικό ID.4 δεν είναι ακόμη κερδοφόρο αλλά είναι πεπεισμένη πως στη συνέχεια η εικόνα αυτή θα αλλάξει, κάτι που δεν συμμερίζονται κάποιοι από τους ειδικούς της αγοράς.

Το ηλεκτρικό ID.4 της VW δεν είναι κερδοφόρο και αυτό οφείλεται στο μεγάλο κόστος παραγωγής της μπαταρίας του.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης για τα επιβατικά αυτοκίνητα της Volkswagen, Thomas Ulbrich, η τρέχουσα λιανική τιμή του ID.4 σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν κερδίζει ακόμη χρήματα από την πώλησή του. Πιστεύει ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους το SUV δεν είναι ακόμη επικερδές οφείλεται στο ότι η εταιρεία εξακολουθεί να αυξάνει την παραγωγή στο εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Zwickau της Γερμανίας- δηλαδή δεν έχει φτάσει ακόμα στο peak του υπολογιζόμενου όγκου αυτοκινήτων που θα φέρει και τα ανάλογα οικονομικά αποτελέσματα.

«Δεν είναι μόνο ένα ζήτημα εξέλιξης του αυτοκινήτου αλλά είναι επίσης ένα μέρος της αναβάθμισης του εργοστασίου. Όλα είναι καινούργια, δεν έχουμε φτάσει στο μέγιστο της αποδοτικότητας σε ότι αφορά στην παραγωγή και αυτό έχει ως συνέπεια να μην έχουμε φτάσει ακόμα στο επιθυμητό οικονομικό αποτέλεσμα. Αυτό είναι ένα σημείο που χρειάζεται να βελτιωθεί στο μέλλον και θα γίνει, όταν η γραμμή παραγωγής φτάσει τα προβλεπόμενα επίπεδα». Η VW βασίζεται στο ότι ο αυξανόμενος αριθμός ηλεκτρικών οχημάτων θα μειώσει το κόστος παραγωγής και θα τα καταστήσει πιο προσιτά στο ευρύτερο κοινό. Ωστόσο, σύμφωνα με τον πρόεδρο της συμβουλευτικής εταιρείας CarLab, Eric Noble, αυτό μπορεί να μην είναι τόσο εύκολο επειδή η ευκολία στην προμήθεια υλικών που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα περιοριστεί καθώς αυξάνεται η ζήτηση και οι πόροι παραμένουν σταθεροί.

«Η VW έχει σίγουρα τις καλύτερες προθέσεις αλλά προς το παρόν, κυνηγάει το κόστος», είπε ο Noble σε πρόσφατη συνέντευξή του. «Αυτό που θα ανακαλύψει η VW σύντομα είναι ότι, καθώς μειώνουν το κόστος για την παραγωγή των μεγάλων συστοιχιών μπαταριών, θα αυξάνεται το κόστος των ενεργειακών κυψελών που για τις μπαταρίες θεωρείται η πρώτη ύλη. Σε αυτή την πρώτη ύλη, που εμπλέκονται και ορυκτά της γης για την παραγωγή της, η τιμή αυξάνεται με τη ζήτηση. Αυτό συμβαίνει και με τα σιδηρομεταλλεύματα, το χρυσό, τα διαμάντια και το αργό πετρέλαιο. Όταν αυξάνεται η ζήτηση, αυξάνονται και οι τιμές» πρόσθεσε. «Αυτό είναι ένα δύσκολο μάθημα για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που συνηθίζουν να μειώνουν το κόστος της παραγωγής τους αυξάνοντας τον όγκο της. Ωστόσο, εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με οικονομία κλίμακας και κόστος συναρμολόγησης αλλά με τιμές ορυκτών και οι τιμές των ορυκτών δεν λειτουργούν έτσι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
GM, Tesla, VW και BYD μεταξύ των 100 σημαντικότερων εταιρειών στον κόσμο
Πλησιάζει η πρεμιέρα του VW ID.5
To VW ID.4 έγινε σκληροτράχηλο off road όχημα

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  


Δημοφιλή στο Protothema.gr

Πηγή: newsauto.gr

Διαβάστε επίσης

Επίσημη πρώτη στο Μόναχο για το νέο ηλεκτρικό SUV της Smart

Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα μας λυθούν όλες οι απορίες σχετικά με την τελική εικόνα του αναμενόμενου...

19/06/2021

Έτοιμο για αποκάλυψη το ηλεκτρικό SUV Polestar 3

Μαζί με το Volvo S60, στο εργοστάσιο της Νότιας Καρολίνας στις ΗΠΑ θα παράγεται το νέο...

18/06/2021

Νέο Nissan Note Aura (+video)

Η Nissan ανακοίνωσε το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου, premium compact μοντέλου Note Aura στην Ιαπωνία, με τις...

18/06/2021