H Audi ετοιμάζει δικούς της σταθμούς φόρτισης

Ηλεκτροκίνηση

25/05/2021, 2:23 πμ

Μέσα στο 2021 θα αρχίσουν οι δοκιμές των σταθμών γρήγορης φόρτισης της Audi, στους οποίους οι πελάτες της Γερμανικής εταιρείες θα μπορούν να εξυπηρετούνται ταχύτατα και με πολλές παροχές.

Η Audi επενδύει στους δικούς της σταθμούς γρήγορης φόρτισης, οι οποίοι θα τεθούν σε κανονική λειτουργία από το 2024.

Το Project Artemis προχωράει στην εξέλιξη του μεγάλου πολυτελούς μοντέλου της Audi που θα μπορεί να κάνει μεγάλα ταξίδια σε μικρό χρόνο και ταυτόχρονα η Γερμανική εταιρεία θέλει να εξελίξει το δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών που θα εξυπηρετεί με ιδιαίτερα premium διάθεση. Σε κάθε hub φόρτισης της Audi, οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να κάνουν κράτηση για τη χρήση του σημείου φόρτισης και να έχουν στη διάθεσή τους έναν ωραίο χώρο με κάποια μικρά γεύματα και καφέ, για να περάσουν την ώρα τους μέχρι να συνεχίσουν το ταξίδι τους. Αυτοί οι κόμβοι φόρτισης μπορούν να εγκατασταθούν σχεδόν οπουδήποτε, επειδή δεν εξαρτώνται από το αντίστοιχο τοπικό δίκτυο τροφοδοσίας ρεύματος.

Οι χρησιμοποιημένες μπαταρίες ιόντων λιθίου από αποσυναρμολογημένα πρωτότυπα οχήματα επανέρχονται για «δεύτερη ζωή» ως αποθηκευτικός χώρος για συνεχές ρεύμα. Αυτό έχει ως συνέπεια το να μην απαιτείται γραμμή τροφοδοσίας υψηλής τάσης και μετασχηματιστές. Ένας κόμβος φόρτισης πρέπει να έχει δυναμική έως και 2,45 MWh κατανεμημένη σε τρεις μονάδες αποθήκευσης, οι οποίες θα υποστηρίζουν έξι σημεία γρήγορης φόρτισης, με το κάθε ένα από αυτά να μπορεί να τροφοδοτήσει έως και με 300 kW. Για την κεντρική μονάδα αποθήκευσης, μια γραμμή τροφοδοσίας 11 kW θα είναι αρκετή για να γεμίζει συνεχώς, με τη βοήθεια και από φωτοβολταϊκές μονάδες στην οροφή που τροφοδοτούν επίσης με «πράσινη» ενέργεια στο κέντρο.

Οι πρώτες δοκιμές αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο 2021, ενώ βάσει του υπάρχοντος σχεδιασμού, ένα πρώτο δίκτυο τέτοιων ταχυφορτιστών της Audi, θα είναι έτοιμο για κανονική λειτουργία μέχρι το 2024. Η αναζήτηση κατάλληλης τοποθεσίας για τη φάση δοκιμής βρίσκεται σε εξέλιξη. Παρεμπιπτόντως, τα Charging Hubs θα είναι διαθέσιμα για όλους του κατόχους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν τις προδιαγραφές να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες της ταχείας φόρτισης. Είναι μια επένδυση που θα ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ και αν όλα πάνε καλά, θα μπορεί να καταμεριστεί στις υπόλοιπες μάρκες του Ομίλου VW.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Διέρρευσε το νέο Audi A6 e-tron
Οι πιο σημαντικές τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας
Με διαφορετικό ύφος τα μελλοντικά Audi TT και R8

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  


Δημοφιλή στο Protothema.gr

Πηγή: newsauto.gr

Διαβάστε επίσης

Το Lancia Ypsilon και σε ηλεκτρικό πατίνι (+video)

H Lancia παρουσιάζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό δίτροχο μοντέλο που φέρει τον γνωστό κωδικό Ypsilon. Μπορεί το...

24/06/2021

Πρόταση για camping με το Alpha Wolf+

Πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για pick up που στο μέλλον μπορεί να παίξει σημαντικό...

24/06/2021

Επίσημη πρώτη στο Μόναχο για το νέο ηλεκτρικό SUV της Smart

Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα μας λυθούν όλες οι απορίες σχετικά με την τελική εικόνα του αναμενόμενου...

19/06/2021