Αποκλειστικό: Το Audi Q6 E-tron ετοιμάζεται

Ηλεκτροκίνηση

29/03/2021, 5:51 μμ

Η Audi και η Porsche μοιράζονται την ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας, της Premium Platform Electric (PPE) και ένα από τα πρώτα Audi που θα την χρησιμοποιήσει θα είναι το SUV Q6 E-tron.

Το ηλεκτρικό Audi Q6 επιβεβαιώθηκε για κυκλοφορία το 2022 από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της μάρκας Markus Duessman και θα τοποθετείται ανάμεσα στο Q4 E-tron, το οποίο χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB του VW Group και τη ναυαρχίδα της μάρκας στην κατηγορία, η οποία βασίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση της MLB SUV. Θα παράγεται στο Ingolstadt, όπου η Audi κατασκευάζει επίσης μια νέα εγκατάσταση παραγωγής μπαταριών για να εξυπηρετήσει την επεκτεινόμενη σειρά EV της.

Θα είναι το αδελφό μοντέλο της ηλεκτρικής έκδοσης της Porsche Macan – με τον ίδιο τρόπο όπως και το νέο E-tron GT της Audi μοιράζεται το μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού με την Taycan της Porsche . Όπως συνέβη με αυτά τα δύο αυτοκίνητα, η Porsche θα παρουσιάσει το δικό της αρκετούς μήνες πριν από το Audi. Η αρχιτεκτονική PPE – βασισμένη στην πλατφόρμα J1 που χρησιμοποιείται για τα Taycan και E-tron GT – έχει σχεδιαστεί για μοντέλα πολυτελείας από τις δύο εταιρείες, τόσο σε sedan όσο και σε SUV μορφές.

Η Porsche επιβεβαίωσε ότι η Macan με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα πωλείται κανονικά παράλληλα με το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ώστε η Audi να διατηρήσει τις επιλογές για τους αγοραστές της. Το Q5 είναι τώρα διαθέσιμο με υβριδικούς κινητήρες ήπιας μορφής και plug-in, συμβάλλοντας στην ελαχιστοποίηση της επίδρασής του στον μέσο όρο εκπομπών ρύπων του στόλου της Audi, οπότε θα πρέπει να παραμείνει στις αντιπροσωπείες έως το 2023/2024. Δεν είναι ακόμη σαφές εάν η Audi σχεδιάζει μια τρίτη γενιά του Q5 ή αν θα αντικατασταθεί εξ ολοκλήρου από το νέο Q6 E-tron.

Όσον αφορά το στυλ, οι η πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου υποδηλώνουν μεγάλες επιρροές από το E-tron, με το Q6 να υιοθετεί μια coupe σιλουέτα και θα είναι μηχανικά πανομοιότυπο με την Macan EV.

Η πιο ισχυρή έκδοση του Q6 E-tron θα είναι αυτή με το σήμα RS, 605 ίππους και τετρακίνηση, αν και η πλατφόρμα PPE έχει σχεδιαστεί για έναν ηλεκτρικό μοτέρ πίσω. Η πλατφόρμα PPE διαθέτει επίσης ενσωματωμένη λειτουργικότητα φόρτισης 800V, πράγμα που σημαίνει ότι τα Macan EV και Q6 E-tron θα μπορούν να φορτίζουν σε ταχύτητες έως 350kW, ενώ η αυτονομία θα ξεπερνά τα 500 χλμ.

Διαβάστε επίσης:

To Audi RS E-Tron GT “τελικιάζει” στην Autobahn (video)

Στα σκαριά και Audi E-Tron GT Shooting Brake;

Audi e-tron GT: Ηλεκτρικός… πύραυλος 646 ίππων (video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Πηγή: newsauto.gr

Μοιράσου το:

Διαβάστε επίσης

Που διάλεξε να φτιάξει την Ευρωπαϊκή έδρα της η αντίπαλος την Tesla;

Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων Rimac παρουσίασε το σχέδιο για τις νέες εγκαταστάσεις που θα περιλαμβάνουν...

20/04/2021

Η νέα έδρα της Rimac θα είναι έτοιμη το 2023

Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων Rimac παρουσίασε το σχέδιο για τις νέες εγκαταστάσεις που θα περιλαμβάνουν...

20/04/2021

Ηλεκτρική Ferrari το 2025 | NewsAuto.gr

Μεταξύ άλλων νέων που αφορούν την πιο διάσημη μάρκα σούπερ σπορ μοντέλων στον κόσμο, είναι και...

19/04/2021